Op alle merken en systemen
Waarom onderhoud?
Service speelt een steeds meer essentiële rol in uw bedrijfscontinuïteit. Een goede aanpak van uw service- en onderhoudsplan is dan ook van belang. De dienstverlening van Floor Rolluiken gaat verder dan preventief en correctief onderhoud van uw rolluik. Floor Rolluiken verzorgt inspecties, documenteert en adviseert over het verlengen van de levensduur en de veiligheid van uw installatie. Ook adviseren wij u graag over het budgetteren van uw onderhoudskosten.
Een rolluik is een combinatie van esthetiek en techniek. Om een rolluik esthetisch in goede staat te houden is het simpel reinigen voldoende. Om de techniek in goede staat te houden en dus optimaal van uw investering te kunnen profiteren en om aan de wettelijke regelgeving te voldoen is onderhoud noodzakelijk.
Om de veiligheid en de functionaliteit te kunnen waarborgen en letsel en schade te voorkomen, moet minimaal één maal per jaar (afhankelijk van gebruiksfrequentie, omstandigheden, omgevingsinvloeden) keuring en onderhoud worden uitgevoerd door een ter zake kundig bedrijf. Floor Rolluiken is al jaren een begrip op het gebied van service en onderhoud 24 uur per dag 7 dagen per week. Indien u gebruik maakt van één onze onderhoudscontracten heeft u automatisch recht op de storingsdienst.
Certificaat behoud
Voor het behoud van verschillende certificaten is het jaarlijks onderhoud een verplichting. De frequentie is minimaal één keer per jaar, afhankelijk van de gebruiksfrequentie, omstandigheden, omgevingsinvloeden en/of voorschriften van de fabrikant.
Aansprakelijkheid
Als de veiligheid van een rolluik/-hek faalt, kan dat schade of letsel tot gevolg hebben. De wet bepaalt dat de contractuele eindgebruiker van een gebouw verantwoordelijk is voor het in stand houden van de voorgeschreven veiligheidsvoorzieningen. Regelmatig onderhoud en tijdig voldoen aan de gewijzigde regelgeving beschermt niet alleen uw personeel, klanten en uw imago, maar het voorkomst juridisch getouwtrek en problemen met verzekeraars.
Om aan uw wettelijke verplichting te voldoen is jaarlijks minimaal één keuring op veilig gebruik conform NEN-EN 13241-1 noodzakelijk.
Service management
Floor Rolluiken werkt met een service management systeem, waarin zowel de SLA, als as built structuur van het product en onderhoudsgegevens zijn vastgelegd. De monteur die het dichts bij uw locatie is, heeft deze complete en juiste historie van uw rolluik digitaal ter beschikking.
Serviceabonnement
Service speelt een steeds meer essentiële rol in uw bedrijf continuïteit. Een goede aanpak van uw service- en onderhoudsplan is dan ook van belang. De serviceorganisatie van Floor Rolluiken heeft een standaard serviceabonnement samengesteld en het is vanzelfsprekend dat er ook een op uw organisatie afgestemd pakket kan worden samengesteld.
Bent u nog geen klant bij Floor Rolluiken maar wilt u wel gebruik maken van onze storings- en onderhoudsdiensten, meldt u zich dan aan bij service@floorrolluiken.nl. Wij zullen vervolgens een afspraak met u maken.
Neem contact op met onze serviceafdeling
Heeft u vragen over onze totaalservice?
Neem contact op met onze serviceafdeling
|
|
|